Email matias@matter.fi Soita +358 40 709 6651

Tiedote: Matter Agency auttaa yrityksiä omien kanaviensa hyödyntämisessä

Tiedote: julkaisuvapaa heti

Helsinki 3.1.2017

Uusi merkityksellisen markkinoinnin toimisto Matter Agency on erikoistunut yritysten oman ja ansaitun median markkinointiin.

”Yrityksillä on omissa markkinointikanavissaan paljon hyödyntämätöntä potentiaalia. Monilla yrityksillä on jo olemassa asiakasdataa ja markkinointiluvallisia kontakteja, joiden systemaattisella hyödyntämisellä voitaisiin saada aikaan tuloksia. Meidän tehtävänämme on auttaa yrityksiä hyödyntämään omia kanaviaan tuloksellisemmin ja systemaattisemmin”, summaa Matter Agencyn toimitusjohtaja ja co-founder Matias Suhonen.

”Toimintamme keskittyy jatkuvan yhteistyön malliin, jossa sitoudumme yhdessä asetettuihin tavoitteisiin. Näin pystymme aidosti tekemään ketterää ja tuloksellista markkinointia”, sanoo Suhonen. Uusi toimisto uskoo muun muassa inbound-markkinointiin ja markkinoinnin teknologioiden hyödyntämiseen.

”Esimerkiksi markkinoinnin automaatio on asia, jonka hyödyntämistä monet suomalaiset yritykset pohtivat. Meidän tehtävänämme on varmistaa, että markkinoinnin automaatio on tavoitteellista ja tuloksellista tekemistä”, kertoo Matter Agencyn co-founder Mikko Seppä.

Matter Agencyn avaintiimiin kuuluvat toimitusjohtaja Matias Suhosen lisäksi inbound-markkinointitoimisto Advance B2B:n perustajat Mikko Seppä ja Paavo Laaksonen.

Syksyllä 2016 toimintansa aloittaneen Matterin asiakkaita ovat muun muassa Alexandria, Rajala Pro Shop ja Fennia.

Lisätiedot:

Matias Suhonen