Email matias@matter.fi Soita +358 40 709 6651

OMA MEDIA

Oma media on yrityksen omaa markkinointipääomaa

Miksi omien markkinointikanavien kehittäminen on järkevää?

Yritysten omien medioiden, kuten verkkopalvelun, verkkokaupan ja oman markkinointilupakannan, merkitys kasvaa koko ajan. Ihmiset etsivät verkosta tietoa ja mielenkiintoista sisältöä eivätkä ole kiinnostuneita heidän toimintansa keskeyttävästä mainonnasta.

Panostamalla maksetun mainonnan sijaan oman median kanaviin saadaan aikaan kustannussäästöjä ja kasvatetaan omaa ”markkinointipääomaa”. Tämä mahdollistaa yhä personoidumman ja tuloksellisemman markkinoinnin kaikissa ostoprosessin vaiheissa.

Oma media on tuloksellisen markkinoinnin perusta

Oma media ja sen kehittäminen eivät sulje pois muiden markkinointikanavien käyttöä. Päinvastoin, oma media tukee kokonaisvaltaisesti markkinointia ja myyntiä. Kuinka monta kertaa olet klikannut verkkomainoksesta markkinoijan sivustolle ja päätynyt epäolennaisen sisällön pariin?

Omien markkinointikanavien kautta yrityksien on myös helpompaa kuunnella asiakkaita ja vahvistaa asiakassuhdetta.

Miten me voimme auttaa?

Haluatko esimerkiksi saada verkkopalvelustasi parempia tuloksia tai hyödyntää paremmin markkinointirekisteriäsi? Me tarjoamme konkreettista ja tuloksellista apua oman median kehittämiseen ja kasvattamiseen.

This is custom heading element

  Verkkopalvelujen ja -kauppojen sisällöt

Verkkopalvelu tai -kauppa on keskeinen osa yrityksen liiketoimintaa. Matter toimii ketterästi ja joustavasti yrityksen kumppanina ja autamme verkkopalvelun tai -kaupan sisällöllisessä ja taktisessa kehittämisessä.

Autamme yrityksiä houkuttelemaan lisää potentiaalisia asiakkaita verkkopalveluun laadukkaan sisällön avulla ja viritämme verkkopalvelun tuottamaan lisää liidejä ja kasvattamaan myyntiä.

Oman markkinointilupakannan kasvattaminen

Kasvattamalla omaa markkinointilupakantaansa yritys voi luoda oman median, joka tarjoaa mahdollisuuden kohdennetumpaan ja kustannustehokkaampaan markkinointiin.

Digitaalisten sisältöjen ja mainonnan määrän kasvaessa räjähdysmäisesti myös luvanvaraisen markkinoinnin rooli kasvaa. Eli ihmiset eivät ole enää kiinnostuneita saamaan markkinointiviestejä muilta kuin tahoilta, kenelle he ovat markkinointiluvan antaneet.

Sähköpostimarkkinointi on edelleen hyvin tehokas tapa markkinoida – tutkimusten mukaan sähköpostimarkkinointi on 40 kertaa tehokkaampaa uusasiakashankinnassa kuin sosiaalisen median markkinointi.

Me kasvatamme, kehitämme ja tehostamme yrityksen omaa markkinointirekisteriä.

Kanta-asiakasmarkkinointi

Kanta-asiakasmarkkinoinnin avulla yrityksen on mahdollista kehittää asiakassuhteita ja sitouttaa asiakkaita.

On tutkittu fakta, että nykyisten asiakkuuksien kehittäminen on 5 kertaa kustannustehokkaampaa kuin uusasiakashankinta.

Tarjoamme osana oman median kehityspalveluita myös kanta-asiakasmarkkinoinnin suunnittelua ja käytännön toteutusta.

Haluatko konkreettista apua oman median rakentamiseen ja kehittämiseen?

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää.