Email matias@matter.fi Soita +358 40 709 6651

Markkinoinnin teknologiat auttavat meitä tekemään parempaa markkinointia

Markkinoinnin teknologiat mahdollistavat yhä personoidumman ja älykkäämmän markkinoinnin. Yksilöllisyys on yhä kasvava trendi – myös markkinoinnissa. Ihmiset haluavat vastaanottaa juuri heitä kiinnostavaa viestintää, oikeaan aikaan ja oikeissa kanavissa. Markkinoinnin teknologiat avaavat mahdollisuudet yhä yksilöidympään markkinointiin.

Analytiikan avulla yritys kehittää liiketoimintaansa kerätyn tiedon pohjalta. Markkinoinnin ja myynnin toimenpiteiden mittaaminen ja analysointi ovat onnistumisen kannalta elintärkeitä asioita. Kun mittaat oikeita asioita, pystyt luomaan markkinointisi todellisten tietojen pohjalle arvauksien sijaan.

Markkinoinnin teknologiapalvelumme

 

Markkinoinnin automaatio (HubSpot)

Markkinoinnin automaatio tehostaa markkinoinnin toistuvia prosesseja ja mahdollistaa yhä personoidumman markkinoinnin. Markkinoinnin automaation keskeisenä elementtinä on automaatiojärjestelmä, työkalu, jolla hallinnoidaan ja mitataan markkinointia ja sisältöjä.

Me autamme yrityksiä hyödyntämään markkinoinnin automaatiota.

Markkinoinnin automaation suunnittelu ja käyttöönotto
Jatkuva sisällöntuotanto
Automaatiokampanjoiden suunnittelu ja toteutus
Sparraus

Markkinoinnin automaation osalta hyödynnämme muun muassa markkinoinnin automaatiojärjestelmä HubSpotia.

Sähköpostimarkkinointi ja -automaatio (MailChimp)

Sähköpostimarkkinointi on edelleen hyvin tehokas ja tuloksellinen markkinointikeino. ”Spämmäyksen” aika on ohi, ja yhä yksilöidympi ja vastaanottajan kannalta relevantti sähköpostimarkkinointi tuottaa tulosta.

Me tuotamme asiakkaillemme sähköpostimarkkinointia ja sähköpostiautomaatiota palveluna.

  • Uutiskirjeiden suunnittelu ja tuotanto
  • Sähköpostiautomaatio-ohjelmien ja viestipolkujen toteutus

Hyödynnämme sähköpostimarkkinoinnissa muun muassa MailChimp-työkalua, joka tarjoaa markkinoijalle monipuoliset mahdollisuudet tehdä entistä parempaa sähköpostimarkkinointia.

Analytiikka

Jatkuva mittaaminen ja tulosten analysointi on keskeinen osa markkinointia. Yrityksen verkkosivuston web-analytiikkaa tutkimalla saamme kokonaisvaltaisen kuvan tämänhetkisestä tilanteesta, mahdollisista pullonkauloista ja kehityskohteista.

Web-analytiikka on kiinteä osa kaikkea tekemistämme. Riippumatta yhteistyön sisällöstä ja kokonaisuudesta käymme läpi asiakkaan web-analytiikan ja luomme sen pohjalta analyysin tilanteesta.

Google Analytics -työkalun määritykset (tavoitteiden asentaminen, automaattiraporttien luominen)
Kuukausittainen web-analytiikan raportointi ja kehitysehdotukset

Miten voimme auttaa?

Haluatko keskustella markkinoinnin teknologioiden hyödyntämisestä? Ota yhteyttä tai jätä yhteydenottopyyntö, niin keskustellaan lisää.

 Email matias@matter.fi

Soita+358 40 709 6651