[Podcast] Miten rakentaa yhteisö? Vieraana Jari ”Jaffa” Jaanto

IRC-Gallerian perustaja Jari Jaanto jakaa kokemuksiaan yhteisön rakentamisesta.

Lue lisää


Asiakaskokemus on monien kohtaamisten summa

Mitä on asiakaskokemus ja miten sitä tulisi kehittää? Haastattelimme aiheesta Perttu Ahvenaista, joka on yksi "Viiden tähden asiakaskokemus" -kirjan kirjoittajista.

Lue lisää


[Podcast] Miten tehdä tuloksellista videomarkkinointia? Vieraana Jenna Perus.

Miten tehdä tuloksellista videomarkkinointia? Haastattelussa Jenna Perus (CMO, videotoimisto Videolle).

Lue lisää


Ei tehdä sisältömarkkinoinnista liian vaikeaa

Yritysten tulisi entistä rohkeammin tuottaa sisältöjä ja tarjota tätä kautta asiakkailleen lisäarvoa. Ei siis tehdä sisältömarkkinoinnista liian hankalaa.

Lue lisää


Sisältömarkkinointia artistin silmin: Felix Zenger

Mitä on sisältömarkkinointi artistin silmin? Lue luovan alan monitaiturin Felix Zengerin vinkit sisältömarkkinointiin.

Lue lisää


HubSpot auttaa eroon monen markkinointityökalun loukusta

Mitä käytännön etua HubSpotista on markkinoijalle?

Lue lisää


Markkinoinnin automaatiota suomeksi

Markkinoinnin automaatioon liittyy paljon erilaisia termejä ja käsitteitä. Tässä keskeiset käsitteet selvällä suomen kielellä.

Lue lisää


Mitä on markkinoinnin (kevyt)automaatio?

Miten startata markkinoinnin automaatiota kevyemmin kustannuksin? Tässä konkreettisia vinkkejä.

Lue lisää


Markkinoinnin mittaaminen – takaperin kuuhun?

Markkinoinnin mittaaminen tuottaa meille välillä tuskaa. Esittelemme vaihtoehtoisen mallin markkinoinnin ja myynnin funnelin mittaamiseen.

Lue lisää


Onko sisällöntuotanto ilman promootiota turhaa?

Sisältö ilman promootiota? Turhaa touhua vai järkevää markkinointia? Lue vinkit sisällön promootioon!

Lue lisää


Asiakassuhdemarkkinointi – yhden illan jutusta pitkäikäiseen kumppanuuteen

Miten päästään markkinoinnissa yhden illan jutuista syvempään kumppanuuteen? Asiakassuhdemarkkinointi on yksi tapa.

Lue lisää


Sisältömarkkinoinnin mittaamisen kolme tasoa

Sisältömarkkinointi ja mittaaminen. Oikeilla mittareilla parhaat kaverit.

Lue lisää


Interaktiivinen sisältömarkkinointi on uusi musta?

Miten interaktiivisuus ja sisältömarkkinointi sopivat yhteen ja miten hyödyntää interaktiivisia sisältöjä markkinoinnissa? Kysyimme mielipidettä ZEFin Toni Martikaiselta.

Lue lisää


29 sisältömarkkinoijan työkalua, joista rakentaa oma ”työkalupakki”

Listasimme 29 pätevää työkalua, joiden avulla saat markkinointiisi lisää virtaa.

Lue lisää


Markkinoija: kuuntele näitä 7 markkinointipodcastia

Podcastit ovat helppo tapa hakea uusia ideoita ja vaikutteita. Listasimme 7 mielenkiintoista markkinointiaiheista podcastia.

Lue lisää


5 vinkkiä sisällöntuotantoon: miten tuotat sisältöä, joka konvertoi

Miten tuottaa sisältöä, joka konvertoi? Tässä viisi vinkkiä parempaan sisältömarkkinointiin.

Lue lisää


Sosiaalisen median kanavat – algoritmien armoilla?

Sosiaalisen median orgaanisesta näkyvyydestä ja algoritmeista käydään paljon keskustelua. Mutta onko sosiaalisen median markkinointi algoritmien kanssa kikkailua?

Lue lisää


MailChimp ja sähköpostimarkkinointi: Mitä, miksi ja miten?

MailChimp on suosittu sähköpostimarkkinointityökalu. Keräsimme yhteen MailChimpin plussat, miinukset ja muutaman käytännön vinkin MailChimpin hyödyntämiseen.

Lue lisää


Markkinointisuunnitelma on markkinoinnin game plan

Markkinointisuunnitelma ei ole pakollinen paha, vaan tavoitteellinen game plan, joka elää saatujen tuloksien mukaan.

Lue lisää


Hakukoneoptimointi (SEO) – 10 vinkin muistilista

Mitä hakukoneoptimointi on ja miksi sillä on merkitystä? Tsekkaa myös 10 kohdan muistilistan hakukoneoptimointiin.

Lue lisää


Inbound ja kohdennettu outbound = targetbound

Inbound- ja outbound-markkinointi on nähdään usein täysin toisensa poissulkevina asioina. Maailma ei kuitenkaan ole näin mustavalkoinen.

Lue lisää


Mitä sisältömarkkinointi EI ole?

Sisältömarkkinointi on kaikkialla. Mutta onko kaikki markkinointi sisältömarkkinointia?

Lue lisää


Sähköpostimarkkinointi – segmentoinnilla parempia tuloksia

Segmentoinnilla lisää potkua sähköpostimarkkinointiin. Mutta miten? Lue käytännön vinkit.

Lue lisää


Miten luon myyvän laskeutumissivun – 5 vinkkiä

Miten luoda myyvä laskeutumissivu? Tässä viisi käytännön vinkkiä.

Lue lisää


Dataohjautuva sisältösuunnitelma tuo ryhtiä sisältömarkkinointiin

Sisältömarkkinoinnin suunnittelu ja tuotanto vaatii tuekseen dataa. Miten luoda dataohjautuva sisältösuunnitelma?

Lue lisää


Markkinointisanasto – mikä on sun markkinoinnin turvasana?

Markkinointiin liittyy paljon erilaisia termejä ja käsitteitä. Mutta kuinka usein me mietimme, ymmärtävätkö asiakkaamme mistä puhumme?

Lue lisää


Uutiskirje ja uutiskirjeen luominen – 6 käytännön vinkkiä

Sähköpostitse lähetettävät uutiskirjeet ovat edelleen suosittu markkinointi- ja myyntikanava. Mutta miten saat uutiskirjeistä vielä enemmän tehoja irti?

Lue lisää


Liidien keruu on jatkuvaa tasapainoilua

Liidien keruu on jatkuvaa tasapainoilua asiakkaan kokeman lisäarvon ja hänen antaman vastikkeen välillä. Mitkä asiat

Lue lisää


Inbound-markkinoinnin 10 käskyä

Mitä inbound-markkinointi on ja miten sitä tulisi hyödyntää markkinoinnissa? Tässä 10 käskyä inbound-markkinoinnin hyödyntämiseen.

Lue lisää


Miksi konversio jää liian usein haaveeksi?

Konversio – kaikki sitä tavoittelee, mutta kaikki ei sitä saa. Miksi konversio jää usein haaveeksi?

Lue lisää


Verkkosivusto – viisi yleistä sudenkuoppaa

Mitkä ovat verkkosivuston yleisimpiä sudenkuoppia markkinoinnin ja myynnin näkökulmasta? Esittelemme niistä viisi yleisintä.

Lue lisää


Sähköpostimarkkinointi ja automaatio – vinkit tehokkaampaan sähköpostimarkkinointiin

Älykäs sähköpostimarkkinointi. Mitä se on ja mitä tulee ottaa huomioon. Kokosimme yhteen muutamia käytännön esimerkkejä ja vinkkejä.

Lue lisää


WEBINAARI 28.3.2017: Miten kasvatan omaa markkinointipääomaa?

Ilmoittaudu mukaan oman median webinaariin tiistaina 28.3.2017. Luvassa konkreettisia vinkkejä ja näkemyksiä omien markkinointikanavien hyödyntämiseen ja kasvattamiseen.

Lue lisää


Markkinoinnin automaatiotyökalut – viisi yleistä harhakäsitystä

Markkinoinnin automaatioon ja automaatiojärjestelmiin liittyy paljon harhakäsityksiä. Kokosimme yhteen viisi esimerkkiä.

Lue lisää


Liidiä mä metsästän – mutta mikä on liidi?

Liidit ovat markkinoinnin ja myynnin kantava voima. Mutta mikä liidi on ja miten liidejä tulisi jalostaa?

Lue lisää


Tilaa blogisisällöt ja merkityksellisen markkinoinnin vinkit automaattisesti sähköpostiisi.

Sähköpostiosoite